DEĞERLİ ÖĞRENCİ ARKADAŞLARIMIZ AÇIKLAMALARI LÜTEFEN BAŞINDAN SONUNA KADAR DİKKATLİCE OKUYUNUZ
Değerli gönüldaşlarımız ve öğrencilerimiz
Kendi eviniz gibi gördüğünüz vakfımız, hayırsever hemşehrilerimizin yardımları ile sizlerin ihtiyaçları arasında bir köprü görevi görerek burs hizmeti sunmaktadır. Dolayısıyla hemşehrilerimizin bize emanet ettiği bursları ihtiyaç sahibi ve başarılı öğrencilerimize ulaştırmak vakfımız için vicdani ve hassas bir görevdir. Burs başvuru sürecinin uzun ve titiz olması da bu hassas görevin gereğidir. Bize emanet edilen her bursu başarılı, ihtiyaç sahibi Adıyaman’lı öğrencimize ulaştırmakla mükellefiz.
Burs başvurusunda bulunurken lütfen bu hassasiyetlerimizi ve görevimizin ağırlığını gözönünde bulundurup başvuru yapınız. Aşağıda yer alan beş başvuru şartını taşıyorsanız burs başvurusunda bulununuz. Unutmayınız ki beş başvuru şartını taşımayıp, burs başvurusunda bulunmanız mülakat ve burs başvurusunun diğer süreçlerinin yavaş ilerlemesine sebep olacak ve öğrenci arkadaşlarınıza rahatsızlık verecektir.
Yeni Eğitim ve Öğretim Yılının Hakkınızda Hayırlı Olması ve Başarı Dileklerimizle....
ADIYAMAN ŞUBEMİZ BU YIL YENİ BURS BAŞVURUSU ALMAYACAKTIR.
ADIYAMANLILAR VAKFI BURS BAŞVURU ŞARTLARI
1) Adıyamanlı olmak;
Başvuran öğrencinin veya babasının, dedesinin vb. kütüğünün Adıyaman görünmesi gerekmektedir. Kütüğü Adıyaman olmayıp doğum yeri Adıyaman görünenler Adıyaman’lı sayılmayacaktır.
2)İstanbul’daki Üniversitelerde Öğrenci olmak;
Özel Üniversitelerde okuyanların % 100 burslu okuyor olmaları gerekmektedir. Özel üniversitelerde ücretli okuyanlar,%75, %50, %25 burslu okusalar dahi burs başvurusunda bulunamazlar.
İstanbul dışında okuyan öğrencilerimize kısıtlı bütçemizden dolayı burs desteği sağlayamamaktayız. Bu durumdaki öğrencilerimiz burs başvurusunda bulunamazlar. Uzaktan eğitim veya açıköğretim programlarına kayıtlı öğrencilerimize burs verilmemektedir.
3)Ön lisans veya Lisans öğrencisi olmak;
Yüksek lisans veya Doktora öğrencileri burs başvurusunda bulunamazlar.
4)Maddi desteğe muhtaç olmak;
Burs başvurusunda bulunan öğrenci, maddi desteğe ihtiyacı olduğunu vakfımızın kendisinden istediği belgelerle ispatlamak zorundadır.
5)Başarılı Olmak;
Ara sınıflar için sözkonusu olan bir şarttır. Hazırlık okuyan öğrencinin, hazırlık sınıfını geçmiş olması gerekmektedir. Çok özel bir durumu veya mazereti olmayıp, birden fazla zayıfı olan öğrenci burs başvurusunda bulunamaz.
ADIYAMAN ŞUBEMİZ BU YIL YENİ BURS BAŞVURUSU ALMAYACAKTIR.
BURS BAŞVURU TAKVİMİ
Eski Bursiyerler için;
2015-2016 Eğitim Yılında Vakfımızdan burs alan öğrenci eski bursiyerdir. Adıyaman Üniversitesinde okuyan eski bursiyerlerimiz de bu adımları izleyecektir. Eski bursiyerlerimizin de internetten burs başvurusunda bulunma zorunluluğu bulunmaktadır. ADIYAMAN ŞUBEMİZ BU YIL YENİ BURS BAŞVURUSU ALMAYACAKTIR.
Ø 05 Eylül-30 Eylül; İnternetten burs başvurusu; Başvuru çıktısı ile Başarı Durumunu Gösteren Belgenin (Transkript veya hazırlık sınıfını geçtiğini gösteren belge) vakfa teslimi,
Eski bursiyerlerimiz, başvuru çıktısı ile Başarı Durumunu Gösteren Belgeyi (Transkript veya hazırlık sınıfını geçtiğini gösteren belge) 30 Eylül tarihine kadar vakfımıza ulaştıracaklardır. Şuana kadar başarı belgesi ile öğrenci belgesini vakfımıza ulaştıran öğrencilerimizin başvuru çıktısını vakfımıza tekrar teslim etme zorunluluğu olmayıp, zorunluluk 1 eylül tarihinden sonraki işlemler içindir. Bu öğrencilerimiz 20 Eylül 2015 Pazar gününe kadar internetten burs başvurusunda bulunacaklardır.
Eski öğrencilerimizin değerlendirilmesi vakfımız tarafından yıl içerisinde yapılan etkinliklere katılım durumları, başvuru formu ve transkriptleri üzerinden yapılacaktır. Bu değerlendirme sonucu mülakata alınacak öğrenciler tespit edilecek ve ilan edilecektir, mülakata çağrılmayan eski bursiyerlerimizin bursları bu sene de devam edecektir. Eski bursiyerlerden ayrıca belge istenmeyecektir.
Ø Mülakata çağırılacak öğrencilerin ilanı
Geçen eğitim yılında vakfımızın etkinlikleri ve programlarına katılım durumuna göre, Başvuru formu ve transkript üzerinden yapılacak bu değerlendirme sonucu mülakata alınacak öğrenciler 30 Eylülden sonra ilan edilecektir. Zayıfı olan tüm öğrenciler mülakata çağrılacatır. Zayıfı olan öğrencilerin durumu mülakatta yapılacak değerlendirme sonucu kesinleşecektir. Zayıfı olmadığı halde başvuru formu üzerinde yapılan değerlendirme sonucu eski bursiyer mülakata çağrılabilecektir.
Ø Eski bursiyerlerin mülakatı (Ekim ayı içerisinde yapılacak olup, duyurusu sonra yapılacaktır.)
Eski bursiyerlerden olup mülakata çağrılan ve bursunun devam etmesi kararlaştırılan öğrenciden, evrak istenmeyecektir.
Ø Bursiyer Listesinin Açıklanması (Ekim ayının içerisinde yapılacak olup duyurusu sonra yapılacaktır.)
Eski bursiyerlerden olup mülakata çağrılan ve bursunun devam etmesi kararlaştırılan öğrencilerin ilanıdır.
Ø İlk Burs Programı (İlk burs programı Kasım ayında yapılacaktır.)
Vakfımızın Bağcılardaki Genel Merkezinde, her ay burs programları düzenlenecek, olup bursiyerlerin katılımı mecburidir. İlk burs programı Kasım ayında yapılacaktır.
Yeni Bursiyerler için;
2015-2016 Eğitim Yılında Vakfımızdan burs almamış fakat daha önceki yıllarda burs almış öğrenci de yeni öğrenci sayılmaktadır.
Ø İnternetten burs başvurusu (5 Eylül- 30 Eylül)
Başvuru web sayfasından, (www.adiyamanlilarvakfi.org.tr) yapılacaktır. İzlenecek adımlar aşağıda belirtilmiştir. Mülakata gelirken başvuru çıktısını yanlarında getireceklerdir.
Ø Soyadına göre mülakat günü ve saatinin ilanı (Duyurusu Ekim ayının başında yapılacaktır.)
30 Eylülden sonra Web sayfamızdan ilan edilecektir.
Ø Bursiyer adaylarının mülakatı (Ekim ayı içerisinde yapılacaktır.)
Mülakatlar Vakfımızın İstanbul Merkezinde yapılacak olup mülakat tarihleri daha sonra sitemizde duyurulacaktır.
Ø Evrak Teslimi (Mülakat sırasında)
Aşağıda yer alan evraklar mülakat sırasında öğrenci tarafından mülakata gelirken yanında getirilecek ve mülakat komisyonuna verilecektir.
1- Öğrenci belgesi
2-Transkript belgesi (üniversiteyi yeni kazananlar hariç)
3-ÖSYM sınav sonuç belgesi fotokopisi, (üniversiteyi yeni kazananlar)
4- Aile nüfus kayıt örneği,
5- Kardeş veya kardeşlerinizin öğrenci belgesi, (Dershaneye giden öğrenci içinde dershaneden belge alınacaktır.)
6- 1 Adet Fotoğraf(Mülakat sırasında fotoğraf vermeyenler getireceklerdir.)
7- Aşağıda, durumunuza uygun olan seçenekte istenilen belge; (Velisinin Gelir Durumunu Gösteren Belge)
a)Velisi SSK veya Emekli Sandığına kayıtlı çalışıyor veya emekli (Emekli Sandığı-SSK-Bağ-kur) ise velisinin maaş bordrosu,
b)Velisi Bağ-Kura kayıtlı esnaf olanlar velilerinin işyerinin 2015 yılına ait vergi levhası fotokopisi, Çiftçilik bağ-kuru olanlar çiftçilik belgesi fotokopisi,
c)Velisi yeşil kartlı(GSS-0) olanlar, velisinin yeşil kartının(GSS-0) fotoğraflı sayfa ve arka sayfanın fotokopisi, (sgk web adresinden de çıktı alınabilir)
d)Velisinin durumu yukarıdaki seçeneklerden hiçbirisine uymayanların, köyde oturuyorsa muhtarlıktan, ilçede oturuyorsa kaymakamlıktan, ilde oturuyorsa valilikten alacakları velisinin işsiz veya fakir olduğuna dair belge veya Gelir Testi Sonucu
Ø Bursiyer Listesinin Açıklanması (Ekim ayı içerisinde yapılacaktır.)
Web sayfamızdan ilan edilecektir.
Ø İlk Burs Programı (İlk burs programı Kasım ayında yapılacaktır.)
Vakfımızın Bağcılardaki Genel Merkezinde, her ay burs programları düzenlenecek, olup bursiyerlerin katılımı mecburidir.
ADIYAMAN ŞUBEMİZ BU YIL YENİ BURS BAŞVURUSU ALMAYACAKTIR.
Not: Adıyamanlılar Vakfı Adıyaman Şubesi adresi: Ali taşı Mah.Atatürk Bulvarı.No: 138/1 Emirhan Apt. Tel: 0416 214 3444
WEB SAYFASINDAN BURS BAŞVURUSU YAPMAK İÇİN İZLENECEK ADIMLAR
ADIYAMAN ŞUBEMİZ BU YIL YENİ BURS BAŞVURUSU ALMAYACAKTIR.
1.Adım
Web sitemize üye panelinden, üyelik bilgilerini eksiksiz ve büyük harflerle doldurarak üye olun. Üye olurken kullanıcı adınızı, e-mail adresiniz olarak kullanın ve şifrenizi belirleyin. Üye olanların tekrar üye olmalarına gerek yoktur.
2.Adım
Üye panelinden üye girişi yapınız. Üye girişi yapar yapmaz ilk yapmanız gereken resminizi profil resmini değiştir /ekle butonundan düzenlemek/eklemektir. (resminizin ismi türkçe karakter olmaması gerekmektedir. Örneğin; web sitesine yükleyeceğiniz resmin ismi aydın.jpg değil aydin.jpg olması gerekmektedir.) Fotoğraf eklemez iseniz mülakatta mutlaka yanınızda fotoğraf bulundurunuz.
3.Adım
Burs başvuru bölümünden burs formunu eksiksiz ve büyük harfler kullanarak doldurunuz.
4.Adım
Öğrenciler Burs başvuru formunu doldurulup, çıktısı alınıp, imzalandıktan sonra Vakfımızın Bağcılardaki Merkezine Mülakata gelirken başvuru çıktısını yanlarında getireceklerdir.(Eski bursiyerlerimiz Başvuru çıktısı ile transkripti (veya hazırlık sınıfını geçtiğini gösteren belge) 30 Eylül Cuma günü akşam 18.00’e kadar Vakfımıza ulaştıracaklardır. Şuana kadar başarı belgesi ile öğrenci belgesini vakfımıza ulaştıran öğrencilerimizin başvuru çıktısını vakfımıza teslim etme zorunluluğu olmayıp, zorunluluk 1 eylül tarihinden sonraki işlemler içindir. Bu öğrencilerimiz 30 Eylül 2016 Cuma gününe kadar internetten burs başvurusunda bulunacaklardır.
5. Form kaydı gönderildikten sonra burs başvuru durumunuz ile ilgili düzeltme, tekrar çıktı alma gibi durumları burs başvurularım ekranından takip edebilirsiniz.
WEB SAYFASINDAN BAŞVURU İLE İLGİLİ SORUNLARINIZ İÇİN: empatidesign@gmail.com
BURS BAŞVURU SÜRECİ İLE İLGİLİ VEYA DİĞER KONULARDAKİ SORULARINIZ İÇİN: ramazanoruc@gmail.com adreslerine e-mail atabilir siniz. Göndereceğiniz e-mail de GSM numaranızı yazmanız durumunda sizlere telefon ile dönüş yapılacaktır.
BAŞVURU İŞLEMLEMLERİ(ADIYAMAN ŞUBEMİZ BU YIL YENİ BURS BAŞVURUSU ALMAYACAKTIR.)
1. WEB SİTEMİZDE ÜYE KULLANICI ADI GİRİŞ BÖLÜMÜNDEN GİRİŞ YAPINIZ DAHA ÖNCE ÜYE DEĞİLSENİZ ÜYE OLUN
2. ŞİFREMİ UNUTTUM BÖLÜMÜNDEN ŞİFREMİ UNUTTUM TIKLAYIP DAHA SONRA SİTEMİZDE DAHA ÖNCEDEN KAYITLI EMAİL ADRESİNİZİ GİRİNİZ VE ŞİFREMİ GÖNDERİ TIKLAYIN ŞİFRENİZ EMAİLİNİZDE ÖNEMSİZ POSTA (JUNK MAİL) BÖLÜMÜNE GELEBİLİR.
3. ŞİFRENİZİ GİRDİKTEN SONRA BUR BAŞVURU KISMINA GELİP BURS BAŞVURUSUNDA BULUNABİLİRSİNİZ
4. BAŞVURULARINIZI TARAYICI OLARAK FIREFOX ,GOOGLE CHOREME TARAYICILARINI KULLANMANIZI TAVSIYE EDIYORUZ